Прокляття замку Карак

Якщо останнім часом я писав про ігри, які більше будуть до вподоби дорослій аудиторії, то сьогодні мова піде про гру дитячу. Та ще й таку, що і дядькам та тіткам буде приємно провести за нею годинку.

Karak. Таку назву носить таємничий проклятий замок, у який прийшли наші герої, щоб знайти заховані у ньому багатства. Та чи принесуть вони їм удачу чи прокляття? І поки вони нишпорять по темних коридорах, натрапляючи на монстрів та збираючи скарби, десь над ще однією скринею розкриває крила червоний Дракон…

Що робимо?

У грі Карак кожен гравець грає за одного з шести героїв, кожен з яких має свою унікальну здібність. Ціль гри — зібрати якнайбільше скарбів. Гра закінчується тоді, коли якийсь з гравців перемагає Дракона.

Всі починають на одному початковому тайлі і по ходу пересувань будуть тягнути і викладати нові тайли, кожну гру будуючи нові лабіринти замку. У свій хід гравець може подолати 4 тайли. Якщо він йде по вже відкритим і викладеним тайлам без монстрів, то це все, що він робить — пересувається. Але якщо він викладає новий тайл або на щось натрапляє, то тут вже починаються цікавинки.

Отже, що може статися, коли герой відкриває новий тайл? По-перше, він викладає його як завгодно, не беручи до уваги глухі кути. Головне, щоб герой міг зараз пройти в нього зі свого тайлу. Далі, якщо це:

  • просто коридор, герой переходить на нього і відкриває наступний тайл або повертається в іншу сторону (якщо не вичерпав ліміт у 4).
  • кімната, то гравець має дістати з мішка жетон і покласти у цю нову кімнату. Якщо він витягнув:
    • монстра — він має негайно з ним битися,
    • скриню — він може відкрити її, якщо має ключ (взяти тайл собі і тим завершити хід), або проігнорувати і залишити, де знайшов.

На відкритих тайлах теж буває, чим зайнятися. Якщо там:

  • річ, залишена іншим гравцем, або скриня — гравець може забрати її (маючи ключ, якщо мова про скриню) і на цьому закінчити хід,
  • монстр, якого не вбив суперник — вступити з ним у бій.
Воїн на роздоріжжі

Окрім простих кімнат та коридорів, бувають ще особливі тайли: портали дозволяються проходити з одного у другий за один крок, але лише якщо у замку вже є хоча б два, та цілющі фонтани, які відновлюють життя та знімають прокляття, якщо на них зупинитися.

Щоб перемогти монстра треба викинути на двох кубах значення, яке більше від його захисту. У кожного типу монстру він свій. У разі невдачі гравець отримує поранення (перегортає чергове сердечко на планшеті стороною з черепом), а нічиї — просто відступає. Зброя істотно підвищує шанси на перемогу.

Типів монстрів небагато, і перемога кожного з типів приносить одну і ту ж винагороду. Всі скелети з ключем дають одноразовий (сюрприз!) ключі, щоб відімкнути скриню, всі щури кинджали, всі озброєні скелетимечі, і так далі. Взагалі у Караку мешкають 8 типів монстрів.

Перемагаючи істоту, гравець перегортає тайл і забирає собі на планшет, якщо там є вільне місце. Окрім ключа і зброї з тварюк можна вибити два закляття (з павуків та мумії) і скарб (з проклятого та дракона). Магічна стріла дає одноразовий +1 до кидка куба у битві, а закляття цілющого порталу телепортує до якогось з відкритих цілющих фонтанів (яким є також і стартовий тайл).

Так, хід за ходом, герої відкривають коридори, б’ються з монстрами, збирають зброю (яка додає +1/+2/+3 до результатів їх кидків і дає шанс вбивати монстрів сильніше), відчиняють скарби і готуються до перемоги над Драконом, який вимагає аж 16 на кубах разом зі зброєю для перемоги.

Але я забув ще про одне. Прокляття! Якщо герой вбиває мумію, то має накласти на когось з гравців Прокляття Караку. Воно не робить нічого дуже страшного, але герой більше не може користуватися своїми унікальними здібностями, допоки не вилікується або прокляття не перейде до когось іншого.

А здібності тут ого-го! Білий маг буквально ходить крізь стіни, а закляття Магічна стріла для нього багаторазове (фактично є зброєю +1)! Воїн може перекинути куби під час бою, а також у разі смерті не пропускає хід, як всі інші, а просто повертається до найближчого цілющого фонтану. Оракул обирає один з двох жетонів, які тягне з мішечку, а також отримує +1 до сили, якщо стикається з монстром у свій перший крок. Чорнокнижник може віддавати очки життя для збільшення атаки та помінятися місцями (!!!) з іншим героєм. Злодійка не має нічиї у битві — для неї це перемога, а ще вона може проходити повз монстрів без бою. І нарешті, Мечник може досхочу перекидати куб, що показав “⚀” та продовжувати рух після бою, якщо один з кубів приніс йому “⚅”!

Не дуже хочеться втрачати такі здібності, егеж?

Які висновки?

Я отримав рівно те, чого очікував від Караку. Моя дитина годину сиділа і з азартом кидала куби та проходила магом крізь стіни. І хоча мій син не переміг, йому дуже сподобалося, а ми з дружиною теж чудово і азартно провели час. А що мені ще було треба від цієї досить недорогої коробки? 😉

Якщо оцінювати цю гру лише з прицілом для дорослих — я б не рекомендував її, дорослим буде не вистачати контролю та різноманітності. Хоча, якщо вони дууууже казуальні гравці, які не проти навіть монополії, то їм сподобається! :).

Але для сім’ї з дітьми до 12-13 років — це діамант 💎.

Єдиний мінус — наразі гра у нас не продається, тож замовляти її треба з Польщі. Якщо будуть питання про те, як це зробити, залюбки відповім.

Дякую за те, що прочитали! Цікавих ігор!

Розкажіть друзям!

Підписатися
Сповіщати про
guest
10 Коментарі
найстаріші
найновіші по голосам
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Сергій
Сергій
04.11.2019 16:45

Розкажіть, як замовити з Польщі, дуже цікаво!

Сергій
Сергій
04.11.2019 20:02
Відповісти  maleficmax

Дякую, спробую. Адресами Польських магазинів де скуповуєтесь поділитися будьласка

Ирина
Ирина
09.11.2019 17:20

Видимо классная игра, жаль, что мы “переросли”))

Nick
Nick
26.11.2019 13:03

Дякую за огляд. Завдяки Вам в нас дома з’явилося дві класні настолки. Сину 9 тому напевно цю також придбаємо. А і ще одне забув додати – реально кожен день зранку як ритуал зайти сюда і перевірити чи не додали ви щось новеньке. Тому не забувайте за нас!

Nick
Nick
26.11.2019 13:10

Гра мовонезалежна?

Догори
10
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x